نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4575
-
الف
+

«یک کامیون غروب» در برنامه سینما آی فیلم این هفته

فلم سینمایی «یک کامیون غروب» به کارگردانی «ابوالفضل صفاری»، در برنامه «سینما آی‌فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «یک کامیون غروب» به کارگردانی و تهیه کنندگی «ابوالفضل صفاری» شنبه 23 قوس(آذر) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«یک کامیون غروب» محصول سال 1395 خورشیدی، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسرا است، پذیرای گردشگران هستند و در تلاش هستند که با رونق دادن به آن، از فروش کاروانسرا توسط مالک اصلی جلوگیری کنند. 

ویژگی خاص این فلم، لوکیشن زیبای آن است. شاید تماشای غروب و طلوع آفتاب در کاروانسرایی کویری، مهم ترین ایده فلم ساز در این اثر باشد. 

ابوالفضل صفاری خود نیز اذعان داشته که چون تماشا کردن افق را دوست دارد، کرکترهای داستانش را در محلی گرد هم آورده است که فرصت دیدن افق را داشته باشند.

«پژمان بازغی»، «نادر فلاح»،«روشنک گرامی»، «سامان صفاری»، «خسرو بامداد»، «منظر لشگری پور»، «مسعود مهرگان» و «محمد صادق یزدانی» در این فلم ایفای نقش کرده‌اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر